Koolikeskkonna muutmine liikumist soodustavaks

Soovitud tulemus:

Koolipäeva korraldus ja füüsiline keskkond soodustavad laste liikumisaktiivsuse tõusu.

Mõõdik

Rahulolu liikumisvõimalustega koolis 4.;8.;11. klassi keskmine 3,01/5 (2021); 3,00/5 (2020)

Lühiülevaade

Üheks koolikeskkonnaga seotud rahulolufaktoriks on liikumisvõimalused koolis. On oluline, et kooli füüsiline keskkond toetaks nii aine- kui vahetundides õpilaste kehalist aktiivsust. Koolidel võiks olla eesmärgiks kehalist
aktiivsust soodustava keskkonna, näiteks jalgrattateede või mänguväljakute loomine, sest see pakuks kõikidele lastele võrdseid võimalusi olla kehaliselt aktiivne ning õpilaste kehalise aktiivsuse tase tõuseb. Kooliõu peaks olema mitmekesine ja läbimõeldud, mis kutsub liikuma ja pakub võimalusi kõigile.
Hetkel on rahulolu liikumisvõimalustega pigem madal. Selle keskmised hinnangud on 8. ja 11. klassi õpilastel madalamad võrreldes teistele koolikeskkonnaga seotud rahulolufaktoritele antud hinnangutega (keskmised vastavalt 2,86 ja 2,91).

Pidev tegevus
Vastutaja

Haridus- ja Teadusministeerium